FAQ for Eventum-kunder

1. Hvordan bestiller jeg et lokale på Eventum?

For å bestille et lokale, besøk vår nettside www.eventum.no - Velg geografisk område du leter etter lokale i, og bruk søkefeltet for å finne de alternativene som passer dine preferanser. Når du finner et lokale du liker, sjekker du tilgjengeligheten gjennom kalenderen på høyre side. Her får du også et raskt overslag på pris for arrangementet, deretter kan du fylle ut bestillingsdetaljene og bekreft forespørselen. Forespørselen er ikke bindende før du har signert en kontrakt med lokalet.

2. Kan jeg se et lokale før jeg bestiller det?

Ja, Eventum anbefaler alltid å gjennomføre en befaring før signering av avtale. Du kan enkelt avtale en befaring før du gjør en endelig bestilling. Kontakt lokalet direkte gjennom vårt meldingssystem for å avtale et besøk. Dette lar deg se lokalet, få en personlig opplevelse av stedet, og avklare eventuelle spørsmål du måtte ha.

3. Hvilke typer arrangementer kan jeg bestille et lokale for?

Du kan bestille lokaler for et bredt spekter av arrangementer, inkludert bryllup, bedriftsarrangementer, fester, konferanser, møter, konfirmasjoner og mer. Bruk filtrerings-alternativene i søkefeltet for å finne lokaler som passer til det arrangementet du planlegger.

4. Hvordan kontakter jeg lokalets eier eller driftsansvarlig?

Du kan kontakte lokalets eier eller driftsansvarlige gjennom vårt meldingssystem. Gå til lokalets profilside, klikk på "Send forespørsel" og send en melding. De vil motta et varsel og svare deg så snart som mulig - gjerne innen en dag. Jo mer informasjon du inkluderer i meldingen din, desto bedre svar får du fra lokalet.

5. Hva skjer hvis jeg må avbestille bestillingen min?

Hvert lokale har sine egne avbestillingsvilkår. Hvis du må avbestille, gå til dine bestillinger og sjekk avbestillingsvilkårene for det spesifikke lokalet. Det bør alltid være en kontrakt mellom deg og lokalet for hvert arrangement, og kontrakten bør spesifisere vilkår for avbestilling.

6. Hvordan betaler jeg for en bestilling?

Foreløpig vil de fleste lokaler sende deg en faktura for arrangementet. Vilkår for fakturering kan variere fra lokale til lokale, og Eventum er ikke en del av denne avtalen mellom deg og lokalet.

Hvis du har noen spørsmål om dette, eller trenger hjelp - ta kontakt med oss på [email protected].

7. Hvordan vet jeg om et lokale er tilgjengelig på ønsket dato?

Du kan sjekke tilgjengeligheten til et lokale ved å angi ønsket dato på lokalets side. Kalenderen vil vise om lokalet er tilgjengelig eller ikke, datoer som ikke er tilgjengelig vil være grå og ikke mulig å klikke på.

På grunn av mulighet for eksterne bookinger, er ikke denne kalenderen alltid den absolutte sannhet, så det kan være lurt å dobbeltsjekke ved å kontakte lokalet direkte gjennom plattformen for å bekrefte tilgjengelighet.

8. Kan jeg bestille tilleggstjenester, som catering eller utstyr, gjennom Eventum?

Mange lokaler tilbyr tilleggstjenester som catering, utleie av utstyr eller arrangementsplanlegging. Du kan se disse tjenestene på lokalets side og inkludere dem i bestillingen din hvis nødvendig.

Vi har også mange partnere innenfor alle disse områdene, ikke nøl med å ta kontakt med oss for veiledning eller tips.

I nær fremtid vil vi kunne tilby dette direkte gjennom plattformen vår, følg med for oppdateringer!

9. Hvordan legger jeg igjen en anmeldelse for et lokale?

Etter arrangementet vil du motta en e-post med invitasjon til å legge igjen en anmeldelse. Alternativt kan du logge inn på kontoen din, gå til tidligere bestillinger, og velge alternativet for å legge igjen en anmeldelse. Din tilbakemelding hjelper andre kunder og lokalets eier med å forbedre tjenesten.

10. Hva skal jeg gjøre hvis jeg har et problem med bestillingen eller lokalet?

Hvis du støter på problemer, kontakt lokalets eier gjennom vårt meldingssystem. Hvis problemet ikke løses, kan du kontakte vårt kundeserviceteam på [email protected] for videre hjelp.