Deaktivert

Lignende lokaler

Om Klubben

Klubben blir ofte kalt Kristiansands storstue. I de ærefulle selskapslokalene kan du arrangere et stort spekter av forskjellige arrangement. Ved utleie av Klubben disponerer dere 3 etasjer, dette inkluderer entré og foajé i første etasje, bar, festsalen, kongens salonger og Rødsalen ligger i andre etasje. I kjelleren finner du garderobe og WC. Her kan dere arrangere bedriftsarrangement som julebord, sommerfest, feiring av kanskje den viktigste dagen i livet –> Bryllup, navnedag, jubileumsfest, konfirmasjon, minnestund, TV-, film og fotoproduksjon eller kanskje dere trenger lokale for opptreden av klassisk musikk? På Klubben vil dere oppleve en helt spesiell atmosfære, og det har blitt arrangert landsmøter og kongresser med kongelige gjester fra inn- og utland. Når dere leier klubben vil det aldri forekomme andre selskaper under deres arrangement. Vi er velkjente for vårt gode kjøkken der alt gjørs fra bunn og gjerne med kortreist-mat. Servering av høyesteklasse med erfarene hovmestere med minst 10 år fra faget, her serveres det med engelsk fat-servering og oppdekking med hvite damaskduker- og tøyservietter, sølvbestikk, sølvservice, levende lys, roser i sølvvase inngår alltid i prisen.  Lokalene ligger sentralt i Kvadraturen med gang avstand til Markens gate, Fiske brygge, Kilden, Bystranden, Sandens og samtlige hotell. Ta kontakt så hjelper vi deg med ditt neste arrangement!

Kapasitet

Sitteplasser
Ståplasser
Rundbord