Halve lokalet

St Olavs Plass Event Lokale

Om St Olavs Plass Event Lokale

Velkommen til selskap, arrangementer eller workshops hos oss på St Olavs Plass! Sentralt i Oslo Sentrum kun 7 min gångväg från National Theatret & Karl Johan finner du det unika og innbydende lokalet vårt. Till daglig är lokalen i bruk som Showroom för designer Nina Jarebrink men lokalets specielle karaktär & hjemme koselige atmosfär gör att det passar utmärkt till fest & hygge. Vi har med stor succe hostat diverse tillställningar här som bla middagar, bursdagsfeiring, konfimation, lanseringar, intim konserter, film visningar, yoga klasser, catwalk show & utställningar. Hvis du leier St Olavs Plass, disponerer du fullt kjøkken med komfyr, ugn, micro & plass i kjöleskap og kan ta med det du ønsker av mat og drikke selv. Hvis Du isteden önskar catering så har vi möjlighet att arrangera detta genom vår partner Gastro Catering. Tilgjengelig hos oss har vi kjøkkenutstyr og musikkanlegg til festlige anledninger, samt vanliga & runda bord , elektriska lys og klapp stolar inkludert i prisen . Hvis Ni tex önskar andra stolar eller möbler än de som ingår i leien så har vi en partner på även detta. Du kan enten leie hele "showroomet" eller kun halva. Av servise kan man antingen ta med det man må trenge selv ellers så har vi servise till utleie till en god pris. Röd löper kan leies av oss. I tillägg är inneklimat väldigt bra hos oss då vi har ett system som sörger för kyla på varma dagar , snabb värme regulering på kalla dagar & i sist men inte minst renar luften med special filter som är godkänt av Astma & Allergi Förbundet. Vår Partner på Duker, Stoltrekk & Servietter : Stoltrekk.com Vår Partner på Event Styling & Leie av extra Möbler og tillbehör : Creative Living Eventstyling Vask kommer i tillegg til lokal leien. St Olavs Plass sine vilkår for utleie vil bli oversendt ved dialog og må godkjennes av kunden før booking kan bekreftes. Lokalen leies ikke ut till " Ungdomsfest" & slut tid är kl 23.00. (PS: Vi lar deg gjerne komme innom og ta en titt på lokalet før du bestemmer deg for å holde arrangementet ditt her.) Se gärna vår Instagram konto @stolavsplasseventlokale för inspiration. Hjärtligt välkomna till oss vid St Olavs Plass!


Kapasitet

24
Sitteplasser
35
Ståplasser
95 m²
Areal
25 år
Aldersgrense for leie

Teknisk utstyr

  • Lydsystem
  • Flipchart/whiteboard
  • Projektor / TV
  • WiFi

Mat og drikke

  • Kan ha medbrakt drikke
  • Kan ha medbrakt mat
  • Alkohol kan nytes på stedet

Fasiliteter

  • Uteområde
  • Barnevennlig
  • Selvbetjent kjøkken


Priser

mandager, tirsdager, onsdager, torsdager

fredager, lørdager, søndager

De presenterte prisene er ingen garanti på endelig pris. Prisene vil variere ut i fra hva som avtales med utleier.


15 Omtaler

John-Are J. avatar
John-Are J.
17.09.2024
Koselig lokale med bra beliggenhet.
Koselig lokale med bra beliggenhet. Bra oppfølging av vert.

Mona B. avatar
Mona B.
10.09.2024
Jubileumsfeiring
Vi valgte å leie St. Olavs Plass Selskapslokale for feiring av 40 års jubileum fra Aker Sykepleierhøyskole, tilsammen 26 personer😊Lokalet er meget delikat, Nina og Kristine meget behagelige og effektive å samarbeide med siden kontrakt ble inngått i april, raske tilbakemeldinger ved spørsmål. Maten levert av Gastro Catering var også utmerket - i det hele et meget vellykket jubileum i flotte rammer👍

Øyvind H. avatar
Øyvind H.
27.08.2024
Anbefalt til uformelle selskaper sentralt i Oslo
Veldig hyggelig lokale i sentrale omgivelser. Kommunikasjon med utleier i forkant og underveis var også enkel

Susanne L. avatar
Susanne L.
13.11.2023
Selskap for 24 personer
Vi er så fornøyde med dette lokalet! Kristine og Nina ga oss super service og informasjon i forkant av eventet og gjorde det enkelt å planlegge og gjennomføre selskap på St. Olavs plass. Lokasjonen er helt perfekt med nærhet til byen og alt av kollektiv, og størrelsen på lokalet skaper en intim atmosfære uten at det oppleves trangt. Vi leide hele lokalet og hadde dermed mulighet til litt ulike aktiviteter underveis. I det største rommet hadde vi bestilt langbord med oppdekning til 24 personer, det var veldig deilig å ankomme til ferdig dekket bord :) Her hadde vi også quiz på lerret som var enkelt å ta i bruk. Vi brukte gardinene til å skille av det lille siderommet, hvor vi pyntet og gjorde det klart til fest. Det skapte en naturlig overgang fra middag til festligheter i løpet av kvelden. Kjøkkenet var stort og hadde alt vi trengte av utstyr, og det var veldig fint med to toaletter til en så stor gruppe. Vi bestilte egen mat og fikk dette levert til lokalet, og hadde medbragt drikke (mye plass i kjøleskapet på kjøkkenet). Alt i alt, et lokale som passer perfekt til små til medium store selskapeligheter, være seg bursdagsfest eller familieselskap. Merk at man må være ute kl 23, men med så kort avstand til byen er det bare å ta festen videre der om man ønsker :) Tusen takk for oss, vi kommer gjerne igjen!

Øystein E. avatar
Øystein E.
02.03.2023
Anbefales!
Vi leide St Olavs Plass Eventlokale i anledning min 30-årsdag, som på grunn av både vertskap, atmosfære og rask og god kommunikasjon ble en meget vellykket kveld for hele gjengen på 23 stykk. Her har man mulighet til å komme til ferdig dekket bord i et stilig, intimt og sentralt lokale i Oslo sentrum, med alle fasiliteter man trenger. Takk for oss, vi kommer gjerne igjen!

Sarah W. avatar
Sarah W.
13.01.2023
Hyggelig, intimt og «personlig» lokale
Jeg booket st. Olavsplass festlokale til min 30-årsdag i november 2022, og er veldig fornøyd med service, lokale og den totale opplevelsen! Jeg så etter et hyggelig, intimt og «personlig» lokale da jeg ønsket å skape en romantisk atmosfære. Dette va en av de få lokalene i Oslo jeg følte kunne tilby dette uten at lokale blir for stort/upersonlig. Nina var veldig hjelpsom og alt gikk smertefritt. Gjestene koste seg og alle var imponert over lokalet. Lokalet ligger også veldig sentralt! Kommer absolutt til å anbefale videre!

Una P. avatar
Una P.
06.01.2023
Veldig flotta lokaler & hygglige eiere!
Vi upplevde god service & eieren gjorde det lille ekstra för att vi skulle få en fin upplevelse. De var også raske till å svare & hjalp oss med det vi måtte trenge. Kommer gjerne tilbake!

Sigrid L. avatar
Sigrid L.
12.12.2022
Veldig behjelpelig utleier
Passet helt perfekt som lokalet for 30 pers! Veldig fornøyd med utleier, som hjalp til med alt, og var rask til å svare på alle spørsmål jeg hadde. Anbefales på det sterkeste

Josephine N. avatar
Josephine N.
15.08.2022
En av det best lokale
Fantastisk lokale og Nina (eieren) er utrolig hyggelig. Hun har god kommunikasjon og veldig hjelpsom. Alle var gjester var fornøyd med lokale.

Volodya H. avatar
Volodya H.
27.05.2022
Great place with fantastic owner
Excellent place with one of the most welcoming owners (Nina) that I have ever met. Everything was spotless and according to what we had agreed beforehand. We had a fantastic evening with 24 guests, and almost all of them commented that the venue is perfect for a gathering of friends and close family and that they will consider it for future events.  Nina organized the food, and I can only comment that it was excellent. Far better than what you usually get at the majority of the restaurants. Walking distance to the center and all sorts of public transportation. We had some last moment requests (1 hour before our arrival), to which Nina and her crew responded immediately. I hardly happen to write recommendations unless I get impressed, but this place deserves more than that. Congratulations on your excellent work, and thank you for making out evening so lovely.

Frida A. avatar
Frida A.
11.05.2022
Fin lokal
Fin lokal, passe stor till 24 pers. Snabba på att svara så vi är väldigt nöjda med den här lokalen

Helene H. avatar
Helene H.
06.12.2021
Veldig fornøyd! (Alt fra lokalet i seg selv, til utleierne)
Utrolig fint lokalet, og mange muligheter for å leie ekstra ting om det skulle være ønskelig. Veldig behjelpelig mannskap, kjappe svar inne på nettsiden, hyggelige damer som var på tilbudssiden både før, under og etter arrangementet. Behjelpelige om det var noen spørsmål eller muligheter for å endre på små ting. Kommer absolutt til å ha dette lokalet i bakhodet fremover. Veldig fornøyd!

Lars E. avatar
Lars E.
08.09.2021
Tipp topp!
Jeg hadde en god opplevelse med å leie lokalet i Nordahl Bruns gate. Det er sentralt og helt perfekt for en samling der man drar videre på byen etterpå. Jeg har hatt veldig god kommunikasjon med utleier. Alt har fungert perfekt, og jeg har ingenting å utsette. Hele mitt lag hadde en fortreffelig kveld.

Geir N. avatar
Geir N.
24.09.2019
Fantastisk lokalet og fantastisk eier :)
Anbefaler virkelig dette lokalet, god atmosfære, prisen er absolutt vert det du får, en kan velge å leie hele eller deler av lokalet som gjør alt så mye bedre, kort vei til sentrum, Tusen takk for en amazing opplevelse :)

Benedikte G. avatar
Benedikte G.
23.09.2019
Fine lokaler til bursdagsfeiring!
Veldig hyggelige og imøtekommende utleiere! Alt vi ble enige om på forhånd ble utført uten problemer, og alt føltes veldig trygt. Gjestene syntes også lokalene var veldig fine, og jeg ble ganske fornøyd selv. Passer bra til en bursdagsfeiring eller lignende - vi var rundt 30 stk (kunne fint vært 10 til).



Utleier er Nina

2 lokaler på Eventum
Svarprosent: 100%
Svartid: Innen en arbeidsdag
Nina avatar


Lokasjon

Nordahl Bruns gate 17, 0165 Oslo, Norge

Fra 5 000 kr lokalleie
15