Om Polyteknisk Forening

Skal du imponere dine kunder, organisere et ledermøte, eller kanskje holde et kurs? Vi er den skjulte perlen du ser etter, og har sannsynligvis byens beste møteverter! I hjertet av Oslo sentrum finner du Polyteknisk Forening - Norges eldste medlemsforening. Hos oss vil du føle deg hjemme, med luftige og lyse lokaler og en takhøyde på 3,5 meter. Her kan du ta de viktige leder- og kundemøtene, vise frem din kunst, eller invitere til kurs. Vi tilpasser oss etter ditt behov, og våre møteverter sørger for en opplevelse av byens beste service i våre flotte og historiske lokaler. Vi kan administrere informasjon og påmelding for deltagere, med egen personlig side og kode for påmelding til deres show-room, kurs eller arrangement. Ønsker du profesjonell digital produksjon så kan du få en personlig prosjektleder som bistår med planleggingen og gjennomføringen, slik at dere kan fokusere på innhold og deltagere. Dersom dere ønsker servering av mat og drikke, ordner vi gjerne dette for dere. Vi har skjenkebevilling. Medbrakt mat er ok. Vi skreddersyr våre tjenester etter ditt behov og ønske. Ta kontakt i dag for å booke våre unike lokaler!

Kapasitet

Sitteplasser
Ståplasser
Rundbord
Klasseromformasjon
Langbord / Styrebord
Kino / Konferanseformasjon
Hesteskoformasjon
100 m²
Areal

Teknisk utstyr

• Lydsystem
  • Flipchart/whiteboard
  • Videokonferansesystem
  • Projektor / TV
  • WiFi

Mat og drikke

• Alkohol kan nytes på stedet
  • Alkohol tilbys gjennom utleier
  • Utleier tilbyr matservering

Fasiliteter

• Rullestolvennlig
  • Scene
  • Chambre séparée

Priser

mandager, tirsdager, onsdager, torsdager, fredager, lørdager, søndager

De presenterte prisene er ingen garanti på endelig pris. Prisene vil variere ut i fra hva som avtales med utleier.

2 Omtaler

Pål M. avatar
Pål M.
01.10.2023
Flott møterom og super service
Hadde heldagsmøte med utenlandske gjester. Veldig sentralt, fine lokaler og suveren service. Veldig bra!

Erling M. avatar
Erling M.
22.11.2019
Bra lokaler